Tuesday, August 08, 2006

Varför ska jag vara rolig när andra gör det åt mig?

Varför inleder jag med Kofi Annan? Läs vidare för att lösa mysteriet!

Jag antecknar, mycket och gärna. I mitt arbetsblock skriver jag ned roliga saker som kunderna säger, deras penisstorlekar, adresser till webbsidor med billiga glasögon och annat matnyttigt. I efterhand förstår jag inet alltid vad jag menade med det jag skrev. Med detta i åtanke inleder vi en Odyssé i PhPhs randiga arbetsanteckningar.

"Det är det tredje benet som är lite besvärligt"
Det andra könet, det tredje benet, den fjärde vise mannen, det femte hjulet, det sjätte fingret, den sjunde... öh... sidan på en tärning, det åttonde underverket... rolig lek, det här.

Dominant men samtidigt mjuk
Antagligen någon sorts önskemål. "Sportig, men också elegant"...

erbjuder servett efter att ha sprutat mig i munnen och det rann ut lite
Se och lär, grabbar! Fast helst ska det förstås vara en sidennäsduk med broderade initialer.

"Har du bullar också? Jag skulle gärna vilja ha de där två bullarna du har där fram"
Jusstja! Det var ett rollspel där jag skulle vara en sån där flicka som ringde dörr och sålde kakor... Snygg vändning!

"God knullerksa"
Se vad man blir kallad!

"När jag ändå ringer dig, passa på att onanera"
Nämentack!

"Det är inget snusk, min vän. Det är SKÖNT"
Man... åååh... snusk är ju sköönt. Snuskigt skönt... åååh...

slickade rent toaletten
En av mina mer kinky stammisar har suttit kattvakt och passat på att rengöra lägenheten lite. Om jag var på mitt fyndiga humör skulle jag kalla honom Mr Muscle. Eller WC-anka.

"kuken står som en jävla batong"
Grattis.

One night in Paris
Någon såg visst på porr när han pratade mad mig.

"Jesus på [Nisses] skiva"
Jag och sambon hade varit hos en kompis några dagar tidigare och han spelade en skiva med ett musikstycke om Jesu sista timmar i livet. När det kom till INRIs lidande på korset höll det på lite upp och ned i vad som kändes som väldigt länge. Det tog liksom aldrig slut, så det var väldigt musikaliskt lyckat på det sättet. Sedan blev det tyst ett ögonblick, och sen kom det sista skriet innan det blev lugnt och skönt. Den där kunden stönade precis så.

skönt genomknullad
Förmodligen nåt jag lyckades häva ur mig.

pappas lilla rumpflicka
Det där var det däremot inte jag som sa.

"19 lång, 19 tjock, men den är ännu större egentligen för att förhuden är tjock"
Och ännu längre egentligen, för att satsen du sprutade tidigare idag har bildat stalagmiter.

en snygg brasilianska håller på med lite aktiviteter
Tessie skrev härommånaden om fantastiska sammanfattningar av porrfilmshandlingar. Här är en telefontorsks bidrag.

PhPh: Vad tänker du på?
TT: FITTA!

Ja, där rök mitt försök till att lära känna mannens sexualitet bättre.

"ditt svarta hål"
Undrar lite vad han menade. Om han gör om det ska jag kanske kalla hans kuk för den svarta monoliten från 2001? Båda är ju hårda.

"jag sitter och leker med skruven"
Höhö "screw you" höhö

"Är du min lilla påskkärring?"
Jag kan vara din lilla yeti om du så önskar.

"Ghana, där har de stora kukar"
Gissa vem som kommer från Ghana! (tips: scrolla uppåt!)


För övrigt har jag på sitone blivit länkad från både Broder Daniels och Linda Skugges forum. Ni får en bild som tack! Jag har scannat den helt själv! Fast om ni länkar mig från ett låst forum.... kan ni typ skriva en kommentar om det här i bloggen? För man blir ju så fruktansvärt nyfiken =)

Labels:

3 Comments:

Blogger cicci n said...

LOOOL!!!11

5:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker nog att jag har mer talang för att återberätta porr än dina kunder...

1:58 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

cicci
=D

tessie
Ibland ber jag dem att beskriva vad de ser för att höra hur de beskriver det och döda lite tid. Alltid lika roligt att höra porrhandling återberättad i realtid.

4:13 AM  

Post a Comment

<< Home