Saturday, June 10, 2006

Como Cain y Abel / Es un partido cruel / Tienes que pelear por una estrellaaaaa!


Nu ska vi leka en liten lek. Den heter "kommer någon någonsin ringa mig under Sveriges VM-matcher". La copa del amor, så jävla INTE! Den ser i och för sig ganska fallisk ut.

Och kannibalmassakern också, nu måste jag ha koll på hur vi ligger till! >:P Under OS var det en del som ville snacka Tre Kronor, men att vänta med att ringa och runka tills konståkarna var klara... Nä, så idrottsintresserade var de inte. Jag borde kanske skaffa lite koll på spelarna och börja stöna om hur läckra de är så fort någon torsk vill prata fotboll. Hehehe...

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Telefonsex är ett av de sätt som Satan använder för att bryta ner unga människor i dag." (Watchtower.org)

Man hittar mycket skoj om man googlar på telefonsex. På tal om det, får du någonsin samtal från uppenbart odygdiga religiösa människor?

12:19 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Man hittar mycket skoj om man googlar på telefonsex. På tal om det, får du någonsin samtal från uppenbart odygdiga religiösa människor?

Nej, tyvärr. Jag skulle verkligen uppskatta såna samtal.

2:49 AM  
Blogger Malnurtured Snay said...

JAG icke gör det veta om din blog titel medel i Svensk vad den gör i Engelsk , utom JAG lo. Ledsen för grovheten översättning har till gör babelfish.

8:37 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Sedan när finns Babelfish på svenska?

10:21 AM  

Post a Comment

<< Home