Monday, June 19, 2006

Cactuses come in flocks


Den där tredje X-Men-filmen verkar ha påverkat mina kunder. Typ den där snubben som pratade om hur gamla gubbar på stan kan lukta sig till att jag inte har några trosor på mig. Röntgensyn har man ju hört talas om, men röntgenluktsinne... hö hö hö.

Och så den där torsken som ville ha ett socialrealistiskt snack om hur jag ligger i sängen och onanerar för honom. Visst, jag stönar och säger att jag har två fingrar i fittan och ojojoj. Så han föreslår att jag ska smeka klittan också. Eftersom han verkade vara inne på realistiska detaljer pep jag att jag höll i luren med ena handen, så jag bara kunde smeka mig själv på ett ställe åt gången. "Mmm, smek klittan... Och tuttarna och stjärten och fitthålet" var hans svar. Högst upp i inlägget finns en bild på en kvinna som kan göra sånt. På bilden kan man också se vad hon tycker om att göra med män.

Ytterligare en kund ville att jag skulle vara ganska plattbystad och sen suga på mina egna bröstvårtor.

De där snubbarna ringde mig under samma morgon. Ibland händer det att mina torskar är flockdjur och alla vill ha samma tjej eller samma sorts lek under en viss dag. En morgon blev jag till exempel våldtagen under tre av fyra samtal. Pojkvännen minns det som "morgonen då jag inte fick se på Doscovery ifred, för PhPh skrek hela tiden".
----------------------------------------------

För övrigt har jag fått en beundrarrapport från beundrarens studentbal.

Vi satt ute på ett slott, alla var uppklädda i paltor för flera tusen och drack skumpa. En av mina kamrater lutar sig lite bekvämt mot en flygel och säger högt och ljudig "Vad tror ni PhonePhucker hade tyckt om den här tillställningen? Hur tror ni man fejkar en socitetsdams orgasm?"

För det första vill jag höra mer sånt från publiken. Vad är ditt bästa PhPh-minne?! Skriv och vinn!
För det andra, här kommer svaret på den säkert retoriska frågan. Jag tycker om bal med fascistisk dresscode och dans. Jag är inte helt usel på foxtrot och bättre än de flesta i min åldersgrupp på vals. Jag skulle nog gilla tillställningen!
För det tredje, här kommer svaret på den andra frågan, som säkert var minst lika retorisk som den första. Jag skulle nog inte skrika så mycket, utan mest stöna riktigt sensuellt. Kanske prata lite franska, eller möjligen tyska. Det beror naturligtvis på situationen, men mon Dieu är nog ett säkrare kort än mein Gott im himmel. Dessutom kan jag inte tyska, så det skulle bli typ "Freude Schöner Götterfunken, Tochter aus Elysium", feluttalat. Då telefonsexkunder inte brukar befinna sig i ett tillstånd då de verkligen minns sin skolfranska skulle det säkert räcka med oh... oh... ou est ma chatte?!.... ooooh! eller någonting lika sofistikerat.
Puss.

Labels: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ou est ma chat? Tja, phph... den var faktiskt obetalbar. *skrattar fortfarande*

6:36 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Efter lite faktakoll imorse visade det sig att jag missade "te" på slutet. Ojdå =)
Jag är lite nyfiken på om du tycker att det är kul för att det är en ganska absurd grej att säga, eller för att du vet vilket sammanhang frasen kommer ifrån.

6:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag var inne på linjen fullständigt bisarr kommentar. Har helt ärligt inte en aning om var det kommer ifrån, oavsett chat eller chatte. Fast chatte betyder kanske inte samma sak som chat?

11:10 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Det kommer från "Alice i Underlandet", en episod där Alice försöker ha en artig konversation med en mus. =) Det kändes som att av alla irrelevanta franska meningar var "ou est ma chatte" det bästa möjliga.

Just then she heard something splashing about in the pool a little way off, and she swam nearer to make out what it was: at first she thought it must be a walrus or hippopotamus, but then she remembered how small she was now, and she soon made out that it was only a mouse that had slipped in like herself.

'Would it be of any use, now,' thought Alice, 'to speak to this mouse? Everything is so out-of-the-way down here, that I should think very likely it can talk: at any rate, there's no harm in trying.' So she began: 'O Mouse, do you know the way out of this pool? I am very tired of swimming about here, O Mouse!' (Alice thought this must be the right way of speaking to a mouse: she had never done such a thing before, but she remembered having seen in her brother's Latin Grammar, 'A mouse--of a mouse--to a mouse--a mouse--O mouse!') The Mouse looked at her rather inquisitively, and seemed to her to wink with one of its little eyes, but it said nothing.

'Perhaps it doesn't understand English,' thought Alice; 'I daresay it's a French mouse, come over with William the Conqueror.' (For, with all her knowledge of history, Alice had no very clear notion how long ago anything had happened.) So she began again: 'Ou est ma chatte?' which was the first sentence in her French lesson-book. The Mouse gave a sudden leap out of the water, and seemed to quiver all over with fright. 'Oh, I beg your pardon!' cried Alice hastily, afraid that she had hurt the poor animal's feelings. 'I quite forgot you didn't like cats.'

6:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Just den bilden har jag som tatuering över hela ryggen, vilket inte är speciellt relevant i själva bloggsammanhanget... men ändå.

1:13 PM  
Blogger Tilda said...

Jag är lite nyfiken på att veta om du har koll på varför meningen "Où est ma chatte?" är väldigt rolig just i det här sammanhanget? För jag skulle påstå att det inte alls vore en irrelevant sak att säga...

4:17 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Är det någon sorts pussy-grej där?

3:08 AM  
Blogger Tilda said...

Jäpp.

3:53 AM  

Post a Comment

<< Home