Tuesday, August 15, 2006

PhPh är lurig


This is my telefonlur. There are many like it but this one is mine. My telefonlur is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my telefonlur is useless. Without my telefonlur I am useless...

Jag tänkte att ni kanske är nyfikna på hur jag ser ut, och det här är det mest personliga i bildväg som jag tänker lägga upp här. Förutom när jag slutar blogga, då lägger jag upp en ansiktsbild, så att ni alla inser att jag egentligen är en man. Alla vet att anonymt sexbloggande tjejer är män.

Jag tänkte skriva om två saker som är specifikt knutna till att jag jobbar i telefon och måste ta hänsyn till av luren dikterade lagar.

1. *Smack smack smack*

Som jag tror att jag skrivit förr brukar man fejka fittljud genom att dra sig i kinden. Jag har aldrig hört en fitta låta så, men vad vet jag om fittor och roligt? Telefontorskarna blir nöjda. Förutom dem jävlarna som ber att man ska stöna samtidigt.

Hur gör man då? Ni som jobbar eller jobbat med telefonsex... HUR?

Jag brukar pipa jättesvagt. Det låter inte som stön på avstånd, men eftersom det inte låter som fitta på nära håll heller, så blir det ju inte direkt värre. Kanske.

Ibland sträcker jag ut armen, håller luren i handen och låter Phojkvännen dra sig i kinden samtidigt som jag stönar (PhPh featuring Phojkvännen, yo yo). Men det är ju inte feministiskt att alltid vara beroende av mannen i familjen, och så är han inte heller alltid hemma eller i samma rum som jag. Vad bör göras?

2. Revenge of the PhPh

PS fortsätter vara en av mina trognaste stammisar. Hans odräglighet varierar i grad, men är stabilt närvarande. Han har lite svårt att hålla "inga barn" i långtidsminnet och är i största allmänhet jobbig, men som tur är brukar han uppskatta motstånd.

Det betyder att jag får skrika på honom och kalla honom fula ord.

Det är en mycket uppskattad och effektiv avreageringsmetod. Han får vad han vill, jag slipper hålla mina aggressioner inne och tar dessutom ut dem på rätt människa. Eller rätt människa och rätt människa, också min irritation på andra kan jag ta ut på PS. Vinst varje gång!

Nu har jag hittat ett helt nytt sätt att hämnas på, som med fördel kan användas tillsammans med det gamla.

Jag snyftar. Riktigt tyst och stilla. Ett litet tag. Och sedan skriker jag. Högt. Mycket mycket högt. MWAHAHAHAHHAHAHHAAA!!!

Labels: ,

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om livet vore en telefonlur så skulle PhPh vara Jimi Hendrix sista spyor.

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

PhPh for president. Alltid lika bra. Fortsätt leverera!

6:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hahahahaha! *torkar skrattår* Du är rolig. Men det visste du.

3:59 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

jens
Wtf. Men det är vackert.

gustav
PhPh for president i Sierra Leone!

jessica
Tacktack =)
Angående det där andra du skrev, så håller jag med. Telefonsex är massivt schysstare än telefonspådom eller typ nätpoker.

8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha! Jag ska nog också komma ut som man någon gång...

8:57 AM  
Blogger cicci n said...

omg! DU ÄR SÅ AVSLÖJAD!

till för typ tre månader sen bodde jag ihop med en karl som hade mycket suspekta saker för sig. vi kände inte varandra så bra och jag hade inte så mycket koll på vad han pysslade med. att han var bög visste jag förstås. att han var telefonhora under pseudonymen phph visste jag dock inte! DET DÄR ÄR JU VÅR TELEFONLUR!!

2:17 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

snuttan:
Vi borde göra det kollektivt på "Kvinnliga sexbloggare kommer ut som män"-dagen! Det måste väl finnas en sån dag. Om inte annat kan någon föregå med gott exempel och komma ut, så kan vi alla följa efter och starta en stolt tradition.

cicci:
MWAHAHA!!!! Anonyma telialurar gör alla till potentiella PhPhs!

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fan, vad man skulle vilja läsa lite plaina dialoger. Det hade varit najs.

4:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

tips angående fittljud sett på tv om en telefonhora... skär av änden på en gurka. Smacka ner fingret i gurkans mjuka mitt. Perfekt smackljud. *ha*

8:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, det där gurktipset verkade ju mycket smartare än mitt förslag om en sån där liten bandare som min mamma hade på möten när hon var flashigare affärskvinna. Nu för tiden borde man ju kunna spela in ljud alldeles utan en massa bieffekter som: "Ööh, vad är den här knappen till för då?" och "Nej, ställ ner den där, det blir bra, ta en kaka - va faaan, är den här grejen på? Hallå, Michis är det du som satt på bandsp..." *Klick*

1:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har vissa planer på att snart ta mig ur garderoben och erkänna att jag egentligen är en 40-årig man med fru och tre barn... Så säg bara ett datum så är jag med!

12:46 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

diana
Jo, jag fösrstår det. Fast det är ju svårt, dels för att jag tycker det är lite väl integritetskränkande, och dels rent tekniskt. Då måste jag ju spela in och skriva av och det blir ju ändå rätt mycket text... Jag kanske fabricerar nåt i framtiden =)

anonym & michis
Men... gurka! Mat! Man ska _äta_ mat! Gurka kostar ju pengar! (man kanske kan testa att skicka in gurkkvitton till kontoret). Gurka är i och för sig bra, för att man kan multitaska och använda den som dildo...

tessie
Vi borde såklart gjort det på Pride. Marscherat med banderollen "vi är medelålders gubbar som bloggar som anonyma tjejer och vi är stolta!"

2:22 AM  

Post a Comment

<< Home