Tuesday, May 09, 2006

En dag på cirkus


Som alla vet brukar jag inte direktcitera, men det här var hysteriskt.

Jag har en stammis. Han är rolig. Han gillar framför allt incest, så jag får kalla honom pappa. Dessutom gillar han kiss, bajs och djur. Oftast går det dock inte så långt utan vi börjar med att jag visar upp mig för honom, posar lite sexigt och säger att jag fått mina underkläder av hans arbetskompisar för att jag knullar så bra. Jag är ju en liten hora. Morsan är också en riktig hora. Och farsan, han är en äcklig pervig kåtgubbe. Ibland har vi även en bror eller en mormor eller nåt, det är flexibelt. Jag spelar trotsig dotter och om han försöker säga emot hotar jag med att ringa BRIS. Som sagt, en jäkligt rolig (om än lite tröttsam i längden) stammis.

Idag kom vi in på att diskutera mammas och brorsans gemensama sexvanor. Jag gnällde på att de jämt ska hålla på på köksbordet när jag vill äta frukost. Mitt te spills över hela bordet, get a room! Jag berättade att man ofta ser dem när mammsen står vid spisen och brorsan knullar henne bakifrån.

Torsken verkade lite förvånad över att det är fysiskt genomförbart. "Din bror som är så liten!" sade han.

Jag som hela tiden hade föreställt mig en storebror (äldre än sexton, alltså, för den torskens dotter fick av någon anledning vara sexton) blev också ganska förvånad, men ville inte förlora trovärdighet och utbrast "men har står ju på en pall!".

Pojkvännen som befann sig i samma rum som jag (vi städade) slängde sig ned bakom soffan för att bespara mig synen av hans skrattspasmer.

Jag försökte verkligen hålla mig men det gick inte så bra. Torsken verkade inte bry sig.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home