Wednesday, June 07, 2006

Anteckningar från ett källarhål


-*-

Samtalar med PS. Båda är in character -- han är äckelpervogubbe, jag är ung blyg tös som ska bli våldtagen.
"Jag ska ringa BRIS!" skriker jag.
"Ring JämO istället" tipsar pojkvännen som sitter i fåtöljen bredvid och läser tidningen.

-*-
Bright torsk som vi kan kalla Nisse: Hej, Susanna! Jag heter Nisse, vad heter du?

-*-
En annan bright torsk: [...] och jag tar min blöta kuk som är blöt.

-*-

Avdelningen "förorgasmiska rop jag inte vill höra":
"JAG VILL GÖRA DIG MED BARN!"

-*-

Avdelningen "dumma saker som jag har sagt eller nästan sagt till kunden":
1. "14 centimeter är ingenting att hänga i julgranen" (sagt)
2. "En stor saftig kuk att sätta tänderna i" (hann hejda mig)

-*-

Avdelningen "man lär sig nåt nytt varje dag":
En kund ville att jag skulle bita ollonet av honom. Önskemålet kom fram så sent i samtalet att jag inte riktigt hann utforska möjligheterna. Men liksom, vad säger man? Börjar berätta om han salta heta blod som forsar in i min mun?

-*-

Avdelningen "bra ord":
Tuttisar.

-*-

Nästa inlägg blir extra phätt. För det ska handla om penisar.

Labels:

3 Comments:

Blogger Tanja Suhinina said...

>Vad svarar man på det?

Man tittar på den som sade det gravallvarligt och nyfiket och frågar vad det är för ställning.

4:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hörru! Tuttisar är mitt uttryck! Du kan få licensiera det för enskilt bruk om du vill.

(den observante läsaren frågar sig då givetvis hur ofta Danni ringer porriga nummer :D)

3:19 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

danni
Det var inte jag som sa tuttisar, det var en torsk. Tyvärr vet jag inte vem han är på rinktigt, annars hade jag tipsat Bodström ;)

9:16 AM  

Post a Comment

<< Home