Tuesday, March 07, 2006

Konsten att inleda och avsluta.


Dags för en ny omgång citat. Det mesta var naturligtvis roligare i sammanhanget och det kan vara svårt för er att inse varför jag ens antecknade (typ som med citaten här), men en del gör sig bra på bloggform. De flesta samtal börjar med "hej" och slutar med "ha det" eller "hörs" eller att svinet lägger på, men ibland finns det undantag. Det roligaste sker naturligtvis däremellan; det är ju inte orgasmen som räknas, det är vägen dit.

En av mina kunder är fantastisk på inledningsfraser. Jag säger "hej" och han säger...
Exempel1: Min sperma har flödat idag.
Exempel 2: Får jag bjuda dig på en stor penis?

Jag skulle borra upp din sköna fitta.

Martin Timell möter Patrick Bateman.

PhPh: Det (analsex., - PhPhs anm.) är så hääärligt förbjudet.
TT: ÅÅÅÅÅÅÅH!

Ibland roar jag mig med att säga jätteklyschiga saker. De funkar, bevisligen. Min favorit är egentligen en häärlig sextinia. Ibland föreslåg kunden själv att vi ska lägga oss i en häärlig sextinia. Då fnissar jag lite.

Det är skönt och naturligt att kissa lite också.
Småbarnsförälder?

PhPh: ...härlig löskuk, svart, stor och ådrig!
TT: Med ollon på?
Tonen var så rörande bedjande... Ja, naturligtvis har löskuken ett ollon, bara du inte börjar gråta!

Du vet, jag tycker det är så skönt att vara lite homosexuell också.

I den där fina förtroendevänliga tonen som många har. Det finns någonting som får torskarna att prata med samma intonation som barn använder när de är lite upprivna och vill berätta en hemlighet, typ visa en en död fågel. Med den tonen blir det mesta rätt komiskt. Torskarna höjer inte direkt allvarpotentialen när de meddelar mig om viktiga saker som det rinner från mitt ollon!

Jag kan inte Internet, SMSa på mobil kan jag.

Jag vill ha en tjej! Gillar inte krogen, fattar inte Internet, finns det inget annat sätt?!

TT: Vet du vad jag tycker om?
PhPh: Neeeeej?
TT: En vanlig påsättning, inga konstigheter.

Jag blev faktiskt riktigt överraskad.

Hamburgerkött som pålägg, det är så den luktar, kuken.

Och PhPh är vegetarian!

Och så tar jag på mig mina äckliga latexhandskar.

Så tar jag det där
verktyget då.
Under ett gynekologrollspel. Så kan det gå om man inte researchar ordentligt. Jag tar verktyget och manicken och sen grejar jag lite...

-Där satt den!

Efter ett lyckat sprut. Råkar också vara slutrepliken i den svenska dubben av God Bless Dan Cougar. Det är såhär man ska sluta, och inte med att säga att man inte alls tänker köpa trosorna och sen slänga på luren. Läs och lär!

Labels:

3 Comments:

Blogger felicia said...

Med ollan på... Jag GARVAR ihjäl mig, hahahahahahahahahaha!!!

1:11 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

De är roliga, de små liven =)

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha... jag dööör..."Du vet, jag tycker det är så skönt att vara lite homosexuell också." och det där med ollonet. haha.... kvider av skratt...

11:40 AM  

Post a Comment

<< Home