Monday, January 30, 2006

I mean, you do have a nice... I mean, you look familiar

The gift and curse av standardsamtal är att jag numera kan prata genom dem på autopilot. Jag har inte riktigt kommit till den nivån då jag kan läsa tidningen samtidigt som jag avtjänar en kvart av slicka-suga-rida™, men enklare hushålssyslor som man kan göra med en hand störs inte av luren. Å andra sidan slutar det ofta med att jag försäger mig.

De vanligaste bovarna är utfyllnadsorden, det är lätt att tappa bort sig i lager-på-lager av trång, hård, slyn-, våt, -lolita och andra sexrelevanta termer. Det känns ganska oproffsigt att gäspstöna åt mannen att jag älskar när han slickar min våta kåta hårda fitta. Oftast kommer jag på det absurda halvvägs genom ordet och sätter igång en kakofoni av stön och osammanhängande kåthet för att förvilla motståndaren.

Mitt favoritfel av den typen är jag rakade fittan imorse, nu är den heeeelt rak. Snyggt jobbat, PhPh! Rak fitta, som i straight då? *hö-hö-hö*

Mitt all-time favoritmisstag är fortfarande den gången som jag och kunden pratade om självbefläckelsens skönhet. "Jag äääälskar att onanera" kurrade jag, glad att för en gångs skull slippa ljuga, "det är både skönt och gratis!". Att prisa onanins ekonomiska fördelar för någon som betalar tjugo spänn i minuten var ett bra exempel på hur man inte ska göra. Som tur var verkade kunden inte vara på ironiförståelsehumör.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home