Sunday, February 12, 2006

I ain't never seen a butt like that, maybe next year I'll say ass

Autentisk annons från ett konkurrerande företag.

De flesta kunderna må vilja ha vaniljsex, men det finns undantag. Rent generellt har det hittills varit så att slicka-suga-rida™-kunder utvecklas till det bättre när man har lärt känna dem lite mer och skrivit upp dem på stammislistan, medan kunder som kan verka intressanta (om inte nödvändigtvis trevliga) till att börja med kan utvecklas till otroligt enerverande stammisar.

Det finns en kategori telefontorskar som förmodligen inte fick säga fula ord som små. Det kompenserar de till fullo för tjugo spänn i minuten, och helst är det jag som ska som ska behöva tvåla in munnen efteråt. "Du får gärna använda grovt språk" säger de i början av samtalet, och jag får gissa vad de menar med det. I vissa fall är det dock helt klart och tydligt. Som med stammisen som vi kan kalla för B.

B gillar rumpor, fast inte riktigt på samma sätt som Lindex. När jag hör honom i luren fylls jag av blandade känslor. Egentligen tycker jag inte om B, han är tråkig. Å andra sidan är B en stammis och garanterade fifteen minutes of telefontid, om jag bara agerar rätt. Jag gör mitt bästa, genom att ta ut miga aggressioner på honom. Våra samtal är en BDSM-lek där ingen vill vara masochisten.

I början av samtalet frågar B alltid vad jag kallar min bakdel. Jag svarar alltid rumpa eller stjärt eller något annan oskyldigt. Kunden flåsar på sitt sedvaliga monotona manér och frågar om jag brykar använda något annat ord. "Som vadå" frågar jag, som om vi aldrig har pratat förut. "Arschle" säger han.

"Åh" säger jag, "visst, om det gör dig lycklig". B är väldigt lätthanterlig på skådespelerifronten. Jag behöver inte prata med inlevelse eller ens säga trevliga ord. Sarkasm, med tillhörande sarkasmröst, går utmärkt. Det enda som räknas är att jag... ja, vi kommer in på det strax.

Jag och B fortsätter med något rollspel kombinerat med att han säger åt mig att fingra mig själv. "Mmmm, jag fingrar mig själv" säger jag.
"Var då?" ber B mig att specifiera.
"I stjärten" svarar jag med samma tonfall som oengagerade pappor i sitcoms använder för att berömma barnens betyg. Helst samtidigt som de läser tidningen.
"Du kan använda grövre ord om du vill" överraskar B. "Du kan säga skithålet, bajshålet"
"Mmmmmvisst" säger jag.
"Har du ett finger inne nu?" upprepar B.
"Ja det har jag" säger jag och försöker nu härma ett sitcombarn vars överbeskyddande sitcommamma frågade just för femte gången om h*n har varma strumpor på sig.
"Var då?" fortsätter B, precis lika monotont som vanligt.
"I skitan" svarar jag. Man ska ge grova-ord-törstande kunder lite morot ibland.

Leken går från min sida ut på att inte få honom att komma för tidigt. Det är skit(!)lätt att få såna kunder att spruta, det gäller bara att säga flera synonymer på raken, eller att slå till med ett nytt oväntat ord som man inte tidigare använt. Det är oftast vad jag gör när jag tröttnat; sist jag ville bli av med B blev det min varma tarm. Oj vad det gick fontanellt till!

Under tiden doserar jag mina fulord klokt. Varje möjlighet att få honom att fråga "var då" utnyttjas. Iband börjar B låta irriterad och då får jag bidka honom med några adjektiv före ett valfritt ord för anus. Ibland förlorar jag all skam och testar gränserna.

"Jag har mina fingrar djupt inne" säger jag, öppen för en följdfråga.
"Var då?" frågar B, trots att mina fingrar lokaliserades senast bara någon minut tidigare.
"I röven, precis där vi lämnade dem, de har inte försvunnit någonstans. Ta det lugnt, jag har dem under kontroll" svarar jag, trots att jag vet att just röv har noll effekt för honom.

Av någon anledning slänger han inte på luren.

Labels: ,

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha ha ha! Detta var en rak blogg.
Skönt avslappnad inställning till ett för mig ganska skruvat jobb.
Kommer garanterat gå in och läsa fler gånger.

4:47 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Tack! Det är alltid trevligt att inte behöva vara bloggosfärens motsvarighet till "hur låter ett träd som faller där ingen kan höra det?" =) Fortsätt gärna läsa och kommentera!

KlubbJindi: Jag googlade "telefonsex" och kontaktade några företag. Sen blev det som det blev.

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haha....skitkul!

Har själv jobbat som detta - och känner igen ALLT!

U go girl!

8:27 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Åh, det känns så bra att man gör rätt! Ett av mina stora problem med jobbet är att jag inte har en aning om ur de andra gör.

4:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Din f.d kollega igen...

Tänkte på en sak, om du nu inte visste det- men "fittljud" kan du ju få fram genom att dra i kinden fram o tillbaka. Fast det visste du nog.
Om de vill att du ska anv dildo så la jag den alltid bakom ryggen eller under knävecket. så var det lagom långt avstånd typ.

Såg att du liksom jag ibland kör på av gammal vana o helt plötsligt vet man inte riktigt vart man är osv...det hände faktiskt att jag somnade ibland..och idioterna märkte inget. Å där satt man med sitt tidtagarur " Mats 21.23- 21.37- 14 min, dominant"- typ.

Jag var faktiskt tvungen att sluta pga av jag började må så dåligt av detta. Hörde så mycket sorgliga historier om folk som blivit utsatt för övergrepp osv.
Men vi satte dit en o annan pedofil när vi hörde barn i bakgrunden som grät när han stånkade i tfn. det var fruktansvärt.

//Therese( som var mitt nick)

6:44 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Fittljuden är ett kapitel för sig, tänkte skriva om dem senare. Just kindtricket lärde jag mig av en killkompis som sett det på film =)

Jag har än så länge varit rätt förskonad från sorgliga historier, men det var det jag misstänkte skulle bli värst i längden när jag tog jobbet. Det var vart lite jobbigt med människor som är märkbart Fruktansvärt Ensamma. Dem är det synd om.

Gråtande barn i bakgrunden låter riktigt riktigt illa. Hoppas jag slipper sånt.

4:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du låter som en rolig person att prata med. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att betala bara för att få ringa och höra dig berätta fler anekdoter. ;)

8:36 AM  

Post a Comment

<< Home