Thursday, February 16, 2006

Man får upp så passande bilder på google

Idag ska PhPh göra någonting så ovanligt som att direktcitera. Jag har ett block där jag antecknar tider, vilken av tjejerna kunden vill prata med och annat viktigt. Där skriver jag också ned intressanta formuleringar, ord och allmän kuriosa. Tyvärr är telefontorskar helt obegåvade på det där med att säga roliga och citabla saker; precis som barn, alltså, fast tvärtom. Det mesta av det roliga de säger är inte roligt utanför sammanhanget, men jag tror att jag har lyckats att skrapa ihop några citat som kan vara underhållande även för er som inte behöver höra dem direkt från flåsande käftar.

Ja har blivit avrunkad av tjejer och det är så jävla skönt.
Sades i en förtroendevänlig ton. Jag kan inte riktigt förklara varför det är roligt, bara att det var det.

Sköna mjuka sköna fasta lår.
Adjektivoverload. Händer ofta.

Din mun är som en fitta.
Hårig? Luktar fisk?

åh fyfan det är sperma i kuken som vill ut!
Sperman är nog faktiskt i testiklarna, men låt gå.

Jag har ett problem här, jag har en balk som är stenhård [...]
Jag och sambon diskuterade länge inom vilket ämne problemet låg. Pojkvännen satsade på juridik. Jag ansåg att det handlade om hållfasthetslära.

Vad var det jag skulle säga?
Med jämna mellanrum glömde kunden vart han var på väg och fastnade. "Säg någonting annat" föreslog jag vänligt.

vanlig normal mjölksex
Synonym till slicka-suga-rida

Den är grov som en ponnykuk
Har jag någonsin sagt att

Jag tror jag skulle hitta din klitta på några sekunder.
Jag tror jag skulle hitta din näsa på några sekunder om jag hade ditt ansikte rakt framför mig, men jag skryter inte med det.

PhPh: brukar du ofta knulla unga tjejer?
TT: Så fort jag kan!

PhPh: Hur stor är den?
TT: JÄTTESTOR!
PhPh: MMmmmmmmmmm
TT: Den är så stor, så jättestor att det snart går för mig.
Jag har läst mycket om sex, men aldrig om kukar som växer kontinuerligt och till ett visst mått för att sedan explodera.

Nej, de var visst inte roliga. Imorgon (eller någon annan dag när det passar mig) återkommer jag med ett roligt och spännande inlägg om vad jag kan göra samtidigt som jag pratar. Läsa radikalfeministbloggar, till exempel.

Labels:

1 Comments:

Blogger Nordergute said...

Sperman förvaras i prostatan, den tillverkas endast i testiklarna - det är därför de hänger i en påse; spermaproduktionen är optimal vid 34 grader Celsius.

3:24 AM  

Post a Comment

<< Home