Thursday, March 02, 2006

Jag vill ha Robert Aschbergs telefonnummer. Jag ska ringa och flåsa.

Klicka för fullstorlek.
  1. Notera den ironiskt framslumpade annonsen nere till vänster.
  2. Notera att programmets Expert På Sexuellt Beroende sade att vi utnyttjar sexberoende på samma sätt som spelföretag utnyttjar spelberoende. Notera att Insider sponsras av ett Internetpokerföretag.
Min sambo sade att telehoran Sara var usel på att spela. Jag vet inte, under just det inslaget satt jag i sovrummet och pratade med en kund

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Håller med din sambo.
O tjejerna som läste kontaktannonserna var pinsamt bedrövliga.

Men gud vad jag garvade i övrigt.

5:22 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Det märks att det inte finns någon ordentlig utbildning i att prata sexigt. Grr. Jag vill bli ckickad på personalkurser och Finlandskryssningskonferenser!

5:56 AM  

Post a Comment

<< Home