Sunday, January 22, 2006

Kött, potatis, och dygdens besvärligheter.


När jag började det här jobbet var jag lite nervös för att jag dagligen skulle bli inslängd i tiotals olika scenarion som alla gick ut på pedofili eller koprofagi. Jag såg på mina framtida arbetsuppgifter med skräckblandad förtjusning. Å ena sidan var det anledningen till att jag sökte upp jobbet*; jag ville flörta med den Mörka Sidan, jag ville ta reda på vad män fantiserar om. Å andra sidan visste jag inte om jag var lämpad för att ta emot mitt dagliga bajs, eller spädbarn, eller vad det nu var som jag skulle äta.

Det visade sig att verkligheten var mycket värre.
Ungefär 80% av samtalen börjar som följande exempel. Lokala variationer förekommer
PhonePhucker: Hallå!
TelefonTorsken: Hej där! Vad gör du?
PhPh:
Inget särskilt, läser lite tidningar och så.
TT: Trevligt! Hur ser du ut då?
PhPh:
Blont-hår-c-kupa-rakad-fitta-hihi.
TT: Sexigt!
PhPh:
Tack! Så, vad tycker du om?
TT: Det vanliga, mycket slick och sug och rida.

Och det är då jag ser de kommande tio minuterna framför mig lika klart som om jag redan hade levt genom dem. Detta beroende på att jag redan har levt genom dem, om än med andra kunder. Slicka-suga-rida™ är lika varierande som Singel i Stan och lika roligt att spela som Divine Comedy är att läsa. Jag biter ihop och sätter igång att dra ut på tortyren så mycket jag kan.
  1. Jag runkar och kanske suger lite. Torsken nyper mig i bröstvårtorna. Har jag tur petar torsken mig i skrevet och konstaterar att jag är våt.
  2. Jag sätter mig grensle över mannens ansikte och han slickar mig. Om jag inte initierar just den ställningen föreslås den raskt av kunden. Jag har försökt att lägga mig på rygg eller ställa mig på alla fyra, men kunden kräver Sit On My Face, och kunden har alltid rätt. De flesta har gjort sin läxa och är måna om att poängtera att de slickar min klitoris. Över hälften vill slicka arschle, vilket är lite konstigt med tanke på att de flesta slicka-suga-rida™-kunder inte vill sätta på mig i baken. Jag skyller deras slickböjelser på kombinerade störningar i de anala och orala faserna under barndomen.
  3. Jag böjer mig ned mot hans kuk, så att vi ligger i en härlig sextinia™, och börjar suga. En del vill bli fingrade i stjärten ("lite konstigt kanske"). Jag fingrar och förklarar att det inte alls är konstigt.
  4. Dags att kn... nej, inte knulla. Notera semantiken i slicka-suga-rida™, det finns en anledning till varför det slutar så. Ni anar inte hur många kunder uttrycker sina sexuella preferenser som just "slicka och suga och rida", där det är underförstått att han sköter slicket och kvinnan sköter resten. ag får således grensla hans kuk och rida. Hoppla, hoppla! Det kan utvecklas till doggy (som alltid alltid heter bakifrån) eller kanske missionären med ben över hans axlar, men de flesta kommer inte så långt.
  5. Sprutet levereras oftast till obestämd destination. Kunden skriker att han kommer att komma nu... NU! och så är man klar.
Många kommer till 5 direkt från 3, 2 eller till och med 1. Det beror inte endast på deras bristande uthållighet, utan även på att jag ibland kan dra ut en runkscen till tio minuter. Inte för att tjäna pengar, utan för mitt kreativa nöjes skull. Jag försöker ju göra det bästa av situationen; lägga till detaljer som hettar upp en annars så trist scen, anta nya utmaningar (som att just prata avrunkning så länge jag kan utan att det blir tråkigt), försöka få kunden att gå med på andra ställningar och annan ordning som man gör saker i.

Det är inte så att jag inte försöker åtgärda problemet i fosterstadiet. Men då utvecklar det sig oftast så:

[...]
TT: Sexigt!
PhPh:
Tack!
TT: Så, vad tycker du om?
PhPh:
Allt möjligt! Att krydda vanligt sex med roliga saker *hint hint*! Som rollspel! Smisk! Dominanslekar! Rollspel! Jag är femton och jag har skolflicksoutfit hemma *hint hint*! Vad tycker du om?
TT: Ja, allt möjligt. Mycket sug och slick och så, och rida.
RIDÅ

Jag lider mig genom de enformiga jobben. Jag stagnerar under ansiktsgrenslingens ok. Jag gäspar mig genom stönen. De Sade, Sacher-Masoch, Humbert Humbert, ring! Jag kommer att droppa stearin på magen för att mina smärtvrål ska kännas äkta, jag kommer förnedra dig med de grövsta orden jag vet för att du ska känna dig berusande värdelös när du runkar din minimala kuk, jag kommer vara en uppkäftig mellanstadieelev i vita strumpor... vad som helst, bara jag får ett intressant jobb!
Jag förlåter er allting om ni räddar mig från en härlig sextinia™s förbannelse!

*Förutom att jag verkligen behövde ett jobb, alltså.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag läser din blogg regelbundet - fascinerande.
Har blivit otroligt nyfiken på jobbet som telefonhora, trots att du ibland våndas över kundernas enformighet, men iaf... du piggar upp min trista vardag ^^

8:03 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Vad roligt!

Det finns egentligen en massa nackdelar med jobbet, men det är faktiskt riktigt roligt. En kompis till mig uttryckte det som "PhPh, du är den enda människan jag känner vars arbetshistorier är roliga att lyssna på".

10:15 AM  

Post a Comment

<< Home