Monday, January 23, 2006

Den nakna sanningen.

Obs! Mössen på bilden är inte rakade, de föddes såhär.

Enligt sexbloggkonstens alla regler borde PhonePhucker innehålla fler utdrag från mina samtal och färre inlägg om jobbet. Jag tycker naturligtvis att det är roligare att analysera och skriva långt om det än att citera pervon som stönar, men det finns vissa undantag.

Samtalet ifråga inleddes av att vi hejade på varandra. Han flåsade redan; som många andra satte han igång utan mig. Någon av oss föreslog att jag skulle beskriva hur jag ser ut (ingår i de flesta samtal, även de utanför kött-och-potatislandet). Vem som sa vad får ni lista ut själva.

Jag ser väl gasnka bra ut...
*normalflås*
...kanske en och sjutti lång...
*normalflås*
...har blont hår med lugg...
*normalflås*
...blåa ögon, mjuka rosa läppar...
*normalflås*
...C-kupa, de är fasta också...
*normalflås*
...rakad fitta...
*avgrundsvrål*
...sportig kropp, fast rum...
*piip-piip-piip*
...vafan?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Var det ett upphetsat avgrundsvrål eller ett bestört avgrundsvrål? :D

Min teori är att det var en kåt gubbjävel som gillar håriga 'musar'. Nu hade han ringt runt till ca 23½ telefonhoror och var och en berättade om sin rakade mus..stackars man..

;)

4:58 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Som proffs måste jag säga att jag gillar din teori, men han lät som en typisk "hit and run".
Jag ska för övrigt skriva om det där med vad man antar att män tycker är sexigt nån gång. För att man _antar_ att folk vill ha det rakat. Dumt, egentligen.

3:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det där var humor!!! ;)

"vafan?"

//Johan

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sitter på kontoret och garvar så tårarna sprutar (no pun intended). Otroligt roligt skrivet. :)

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home