Friday, October 06, 2006

No one can be told what the Dominatrix is. You have to see it for yourself.

- Jag vill att du ska göra vad du vill med mig!
- Jag vill.... tuttknulla dig så det går för dig!

Jag vet att jag har skrivit om BDSM förut och särskilt om det där med maktobalansen när jag ska vara dominant. Jag vet att jag har skrivit om mina kunders bristfälliga fantasi förut. Men det tål att upprepas. Kunderna upprepar ju sig själva, så varför inte jag?

Allt ska inte skyllas på kunderna. Jag har visserligen blivit kallad för alfahona i verkligheten, men i sängsammanhang är jag inte mycket för dominanslekar. Möjligen kan jag tycka det är kul att bete mig som en trotsig brat, vilket leder till det jag tycker är teoretiskt mest intressantast med dominansrollspel. På ytan är det bratten som får straff och blir dominerad, men egentligen är det hon som bestämmer allt genom att variera nivån på brattigheten. Att maktfördelningen inte är som det verkar från första anblicken tycker jag är jätteroligt.

Fast det är nog bara när jag är on top, innerst inte.

För trots mitt ointresse för att leka dominatris i verkligheten, finns det en del sådant som jag tycker vore kul att köra i telefon. Orgasmkontroll, till exempel. Eller andningskontroll. Men den absoluta majoriteten av torskarna som ringer och vill ha dominans blir livrädda om jag försöker, OMG, dominera.

Jag hade nyligen ett fall som ringde mig en dag då jag verkligen inte var på dominanshumör. Han ringde flera gånger och lämnade meddelanden med samma önskemål. Jag valde att inte ta samtalen. När jag till slut gav upp, då kommersen gick rätt dåligt den dagen och jag ville att han skulle sluta ringa och störa visade det sig att det inte hade hjälpt om jag var på dominanshumör. "Bli totalt dominerad" betydde enligt mannen att jag band fast honom och gav honom djup fellatio.

Och det är sånt som får mig att vilja osäkra min Browning när jag hör någon flåsa ordet dominans. För det är många som borde önska sig tankeläsning istället för dominans, och de är ohyggligt jobbiga. De är mycket sämre än vanliga teletorskar på att säga vad de vill, men mycket mer krävande på att jag ska veta det. För att det ska ju vara jag som bestämmer att jag slukar hans manslem djupt och beordrar honom att spruta ned mitt ansikte, inte han.

Jösses.

Och ja, jag vet att det är just det som är poängen. Att det är de som dominerar, fast vi låtsas att jag gör det. Jag vet att på jobbet är det torskarna som bestämmer, och om de vill annulera Hite-rapporten och införa klitoris i halsen så får de göra det. Om de vill kalla vanligt sex när de ligger still som döda fiskar för dominans får de göra det. Men de kan väl åtminstone säga vad de vill ha lite mindre missvisande, så att man inte tar fel och råkar beordra dem att slicka en, eller nåt annat konstigt? De blir ju sura när de får dominans och i mitt lilla horhus gör vi vårt bästa för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen.

Nu blev det gnäll igen. Jag skyller det på hösten och lovar att nästa gång skriva ett sånt där långt och välgenomtänkt inlägg som jag brukade skriva förr.

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tänkvärt det där med att kalla "vanligt sex där den ena ligger som en död fisk" för dominans. Hela den här hetsen om att införa lite maktfördelningen i sexlivet för att hålla det igång bygger ju faktiskt på att båda är lika aktiva, även om en är subordinerad. Trist att det sällan funkar.

6:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är väldigt intressant det där med vad de kallar "dominans". Det verkar ju i princip vara en kvinna som inte ligger still och blundar och tänker på England de menar, den vanliga drömslampan, typ. Det och mäns fallocentrism är nog de två mest talande temana i den här bloggen, som säger mycket om könsmaktordningen som den ser ut för tillfället. Tack för att du ger oss läsare dessa intressanta inblickar.

6:24 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

tim
Jo, it takes two to tango.

solander
Tack för att du orkar läsa mitt gnäll på teletorskarnas eviga tjat om kuuuuuuuukar =)

Tessie
Orgasmkontroll funkar jättebra om det är det kunden vill. Det är jätteroligt. Det vill kunden oftast inte >( Dumma människor, det är ju så himla roligt, bryter på något sätt gränsen mellan fantasi och verklighet, likadant med andningskontroll. Likadant med munknull med dildo. Åh vad jag älkar dominanslekar med dem som vill ha sånt!

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home