Friday, September 01, 2006

Din mamma, din mamma.



Bara det att en kille sjunger att han vill knulla Idoljuryns mödrar är fruktansvärt roligt. (Mogen humor? Va? Jag förstår inte.)

Men det blir ännu roligare om man går till grabbens hemsida och laddar ned Mp3an med fullversionen av låten. Dj Graesklipparen tyckte säkert att det var sådär gymnasieskojigt och nyskapande att beskriva en mogen kvinnas fitta, men för mig låter sången som ett inspelat samtal. I alla fall med vissa av mina kunder. Jag tror inte skaparen är medveten om hur rätt han träffade, men jag är det.

Så om ni vill veta hur ett samtal kan se ut - ladda ned låten. Internetdistribution! Gratiskultur!
----------------------------------

Ikväll fick jag ett paradexemplar av den jobbigaste sorts kund.
Jag demonstrerar med en barliknelse.

Exemplaret: Hej, jag vill supa.
Bartendern: Uh... ja. Vad vill du ha?
E: Alkohol.
B: Visst... vill du ha öl eller en drink eller vin ell...
E: Ge mig nåt.
B: Men, vad vill du ha?
E: Välj du.
B: Okej... eh. Här får du ett glas rött!
E: Men kan jag få en Tequila Sunrise?
B: Va? Men ja, naturligtvis, säg bara till...
E: Jordnötter.
B: Va?
E: Välj du.

Tänk er det där, fast sex och i trekvart.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej
jag har tjutit av skratt.
Det här är det roligaste och samtidigt det vidrigast jag läst på länge
du slösa inte bort detta på en blogg skriv en bok.

//Fancy

8:51 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Jag brukar säga till min mamma att jag ska skriva en blok, så blir hon glad.

2:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du jag har bytt "stuga"
Är inte kul därborta...*L*
såg att du varit hos mej.

Bloggen där kommer att ligga kvar men snickrar på nya stugan nu.
Roligare om alla som besöker mej kan lämna kommentarer om dom vill.

Vet du jag tycker du verkar ha en klok mamma...*L*

//Fancy

6:28 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Min mamma är bäst. Och du får tänka på henne när du runkar =)

7:19 AM  

Post a Comment

<< Home