Thursday, September 21, 2006

Elva. Och en västeråsgurka.


Kommer ni ihåg ett gammalt inlägg där jag gnällde på att jag ibland verkligen vill agera sexualundevisare och med torr och bestämd röst förklara för telefontorskarna hur kvinnor funkar mellan benen? Det vill jag fortfarande.

Det finns irriterande kunder och det finns irriterande kunder och det finns de som vill göra det skönt för mig. De pratar om hur viktigt det är för dem att kvinnan njuter. Sedan börjar de berätta vad de vill göra med mig, och det de vill göra skriker the 40-year-old virgin.

Eller de gångerna som de frågar om jag smeker mig. Joo, klart jag gör. Ojojoj vad jag smeker mig. Och så frågar torsken hur många fingrar jag har inne, eller om jag stoppat in några fingrar än eller någonting annat med fingerpenetration.

Hallå?

I din fantasi får du gärna drömma om kvinnor som stoppar upp allt de kommer över i fittan, men om du ska leka verklighet och påstå att du bryr dig är det lika bra att du börjar ta de infantila klitorisorgasmerna på allvar. Visst händer det att tjejer kör upp fingrar i kroppsöppningar när de onanerar, men att anta att jag fingrar mig själv är ungefär lika bright som att för mig anta att du gör det.

Jösses, grabbar, kan inte ni bekräfta att ni aldrig har sett en naken kvinna i verkligheten på ett mer subtilt sätt?

Så, nu har jag avreagerat mig lite.

Häromdan googlade jag phone sex blog och hittade Talking Dirty. Visserligen känns den lite oärlig, efter stycken som

I get home from classes (or I'm just waking up), get a steaming hot cup of tea and some food, and either put on or take off some clothes. Sometimes I skip the putting on part- either way, I usually like to start work wearing a t-shirt and panties. Notice how I said start? I usually end work with the panties around my ankles and the t-shirt on the other side of my bed. Hehe.

i kombination med att "Katie" har kontaktinfo i bloggen. Hade jag raggat kunder här hade jag också skrivit sånt. Hehe.

Bloggen är hur som helst rätt sexig och ibland skriver hon sånt jag känner igen mig i - till exempel hennes inlägg om för- och nackdelar med telefonhoreri.

Annars har min stolta bransch fått tillökning i form av Tessie. Welcome to the bright world of "knulla mig som den kåta slampa jag är", girl! =)

Labels: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag kommer ihåg att du en gång skrev om en kund som ville göra dig med barn. Jag tror jag har pratat med honom nu... Och det kändes inte helt naturligt att vråla "gör mig med barn", när han kom.

12:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Sex är inget utan penetration?"

Det är kanske dags att TV4 kör någon temavecka där de kör en massa program.
Temat: "Kvinnans könsorgan"

Sen kan de avsluta varje temakväll med ett tvåtimmar långt program med klitorisorgasmer. How about that?

10:03 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

tessie
Kan va samma snubbe. Fast jag har fått liknande kommentarer från olika män, så det är inte heeeeelt ovanligt =)

teen
Jag såg faktiskt en dokumentär om klitoris på SVT häromveckan. Den var väldigt... uh... intetsägande? Inga nyheter alls. Någonstans. Eller, okej, inte för mig. Om någon lärde sig någonting, så är det ju bra!

7:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

kan du mejla mig? :)
majjapower@hotmail.com

2:17 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

majja:
Done!

6:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

En liten spin off tanke på Swedish Teens TV4-tema-vecka. Det kanske räcker med några till i deras Hitler serie som: Hitlers kvinnors orgasmer:)

9:34 AM  

Post a Comment

<< Home