Saturday, October 07, 2006

1+1=3

Det här blir kort. Det utlovade långa kommer sedan. Mañana.

På sistone har jag jämt låtit som om jag hatade alla mina kunder och aldrig ville dem något gott. Det är inte sant. Imorse, till exempel, såg jag att Lilla Melodifestivalen skulle gå i repris och tänkte "det där borde jag tipsa mina pedofiler om!". Men jag gjorde det inte för att mina pedofiler inte ringde. De såg kanske på webb-TV-sändningen.

Och häromdagen lärde jag en telefontorsk (TT) hur man skapar alldeles egna sexiga ord genom att sätta ihop ett ord för rumpa och ett ord för slampa. Typ analhora eller rövluder. Först sade jag ett par såna ord och han blev überförtjust. Sedan började han själv göra det. Det är såna ögonblick man lever för.

Labels: ,

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad betyder TT?

1:19 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

TelefonTorsk =)

1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fy fan vad bra. Att torsken fortsätter och blir glad. Du är ju psykolog genom sexualterapi.

4:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag gillar det du skriver. En intressant blog om ett intressant yrke.

vad säger du om att länka även till mig

http:Freddans-Slynor.blogspot.com

3:35 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Freddan
Jag länkar bara till bloggar som 1) har med sexköp att göra eller 2) länkar till mig. Din gör varken eller.

12:55 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

anonym
Tack! Det är vad jag siktar på.

1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vilket informativt svar, jag kan länka till dig men det har du aldrig frågat mig om. Frågar man inte får man inga svar heller.Jag vet inte om du vill att jag ska länka till dig? Det kan jag tänka mig att göra iallafall så länge jag får en länk på din blog.Nu är väl allting glasklart, eller?

4:47 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Jag frågar aldrig om att bli länkad till. Blir jag det, länkar jag alltid tillbaka. Därför förstår jag inte riktigt varför jag skulle frågat just dig om du kunde länka till mig. Du får länka om du vill, men jag föredrar att de som länkar till min blogg gör det för att de vill, och inte för att bli länkade tillbaka. Så jäkla mycket trafik genererar jag inte.

5:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad blygsam du är, som jag har sagt innan så gillar jag det som du skriver för att ta ett exempel så gillade jag din bar liknelse som du gjorde förrut om en kunds önskemål. Du vet nog precis vad jag menar.

Av någon anledning verkar du inte gilla mig eller det som jag skriver eller kanske bådde och? Jag väljer att skilja på person och det som skrivs. Det vill säga att skriver någon något riktigt smart kan jag berätta det utan att för den sakens skull gilla personen bakom.

Jag vill inte länka till dig utan att fråga först, men tydligen är det något som kan missuppfattas.

Nu väljer jag att göra det, alltså ge dig en länk på min sida.

5:22 AM  
Blogger admin said...

jag hatar människor som lever på stulna pengar (apropå ingenting).

äntligen en person med ett hederligt yrke (du!) som står för det.

Keep it up!

3:38 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Admin:
WTF. OK. I will =)

4:01 AM  

Post a Comment

<< Home