Monday, May 01, 2006

Så stor att den inte finns.


Det finns en dålig film med Mel Gibson som heter Vad Kvinnor Vill Ha. I den får Gibsons ungkarl en helt tokig färdighet - han kan plötsligt läsa kvinnornas tankar. Det leder till nya insikter i hans liv och han delar dem gärna med publiken i slutet. En av dem är det är inte kvinnor som har penisavund, det är män!

Amen to that!

Mina kunder är otroligt kukfixerade. Det kan bero på att en telefontorsk har i genomsnitt 5 cm längre kuk än en medelsvensson. Det är helt sant, de säger det själva! Varför skulle de ljuga om någonting så viktigt? Och har man stor kuk så blir man ju lätt besatt av ännu större kukar, det är säkert vetenskapligt bevisat någonstans i Amerika.

Äh, jag orkar inte med den där simpla ironin, så jävla pre-nittiotal. Det jag skulle säga var att medianlängden av mina torskars uppgivna kukstorlekar är ca 20 cm, vilket är en tredjedel större än genomsnittliga storleken hos vita män. Någon av dem är säkert välutrustad, men de flesta ljuger så det sprängs. För att citera en kund: Min kuk är så stor, så stor ATT DEN INTE FINNS!

Vad var det, 28 cm? Nej, jag tror inte heller att den finns.

Det är grymt fascinerande att observera hur många det är som hellre lyssnar på kukbeskrivningar än fittbeskrivningar. Som ber mig att berätta någon egen erfarenhet för att sedan detaljutfråga om penisen i samlaget. Som ber mig att ta med en kille och plötsligt är det inte jag och kunden som knullar, utan kunden och den andra mannens enorma lem.

I mitt tredje BDSM-inlägg nämnde jag Fall 4 - män som ville höra att deras "kukar" var för små. De är nog de mest entusiastiska konsumenterna av beskrivningar av jättepenisar, men det finns även många som inte vill dra någon uppmärksamhet till sina egna könsorgan, utan mest bara höra om andras.

De pratar gärna om porrfilmer och porrbilder på Internet och berättar om lemmarna de har sett där. Vid något tillfälle blev jag till och med ombedd att gå till min dator, slå in någon adress och titta på bilder på samma sida som kunden. Sidan föreställde närbilder av kukar. Jag och torsken hade ett ömsesidigt givande samtal om penisestetik.

När det pratas om andras stora kukar är det negerkukar (får man säga så?) som står högst i kurs. En del kunder kan säga neger utan att inleda med en nervös paus eller avsluta med en PK-kommentar. De flesta klarar inte det och kommer med disclaimers. Negerkukar dyker upp överallt: på TV, på Internet, i min fitta. "Har du varit med någon utländsk kille?" frågar kunderna suktande, "de har så stora kukar". Och sedan vill de testa själva.

En av mina mest entusiastiska kukrunkare brukar inleda med att jag får berätta hur han ska onanera, för att sedan gå över till en fantasi där han får titta på när jag blir knullad av en annan man. Den andre mannen har naturligtvis en gigantisk kuk, och han är väldigt medveten om vad det innebär.

"Han får bestämma för att han har stor kuk, eller hur" frågar torsken extatiskt.
"Jorå, den som har störst kuk bestämmer" patriarkalcementerar jag. Efter ett tag får kunden krypa fram till Den Välutrustade och ta över där jag började.
"Det är riktigt förnedrande att ta emot kuk, va?" stönar konsumenten.
"Jorå, du borde verkligen skämmas" nickar jag och berättar hur han blir knullad i munnen.
"Det är riktigt förnedrande att suga kuk såhär?" frågar kunden igen, retoriskt.

En gång ville han att den andre skulle vara mörkhyad med motiveringen att det blir extra förnedrande för en vit man att bli påsatt av en svart.

Analyze this!

Och fråga inte mig varför de inte bara tar och ringer en böglinje.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vabraruär! På å tänka å skriva å sånt.

4:34 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Tack, c!

4:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det där med enormt stora kukar har jag även upplevt på datingsidor av den mer tillfälliga typen.Inte en enda person har under 19 cm.
Dessutom presenterar de sig gärna med kukstorlek, typ: Jag är 28 år, bor i Sthlm och har 22 cm kuk.

12:49 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Herregud, jag blir nästan sugen på att börja dejta såna killar och dra fram ett måttband så fort jag fick tillfälle =)

6:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag bara måste få berömma dig för ditt helt underbara användande av din vokabulär, den får mig att le hela tiden, och till och med gapskratta åt det du skriver. Dock inte för att du har fel, du har nämligen helt rätt. Män lider ständigt av synapsglapp. /Hanne med smilgropar

7:27 PM  

Post a Comment

<< Home