Thursday, January 19, 2006

give it up and do as I say/give it up and let me have my way/I'll give you love, I'll hit you like a truck/I'll give you love, I'll teach you how to

Tycker du om att prata med härligt kåta tjejer? Tänker du göra det någon gång i framtiden? Har du inget liv och vill läsa PhPhs tefefontorskskola? I så fall har jag skrivit ihop listan för just dig! PhPh avslöjar hur du enkelt kan bli en bra telefonsexkund! Maxa din njutning! Underlätta för horan! Gör världen lite vackrare!
  • Ha inte talfel. Kom inte från Skåne (tips: på andra sidan bron ligger ett land där det är lagligt att köpa riktig fitta). Undvik helst att viska, såvida det inte handlar om att dina små barn sover i rummet bredvid. Se till att din telefon fungerar så att det jag hör från dig inte blir "flås... h..lig... ... ... kn..a... ...skön.. ... ...härli... ...flås....åh...". Mitt jobb är att få dig att komma; vill du få någon att deschiffrera koder föreslår jag att du lär dig morse och använder telegraf istället för telefon. Jag har sett i Enigma att det är så man gör.
  • Som jag har nämnt i ett tidigare inlägg är det ohyfsat att slänga på luren. Om du ringer från jobbet, eller om din fru kan komma hem närsomhelst är det snällt att varna i förväg. Eller ringa upp senare och be om ursäkt. Det finns telefontorskar som gör så. Låt dem bli dina ledstjärnor, och jag ska från min sida se till att fejka lite extra duktigt.
  • Du har listat ut att jag inte är Susanna, 15 i verkligheten. Grattis, Einstein, det krävde nog mycket hjärnförmåga och insikt i branschen. Det betyder inte att jag tänker berätta vad jag heter på riktigt, hur gammal jag är eller var jag bor. Nej, inte ens om du erbjuder mig pengar. Hade jag varit intresserad av stalkers, hade jag startat en blogg (obs, humor) eller hängt upp lappar med texten "MASSAGE Ring PhPh 070-XXX-XX-XX" på trafikljusstolpar.
  • En naturlig fortsättning på förra punkten. Hade jag varit intresserad av att ha sex för pengar
  • hade jag pysslat med det istället för att dega med det här slavavlönade jobbet. Det enda som händer om du frågar om jag vill träffas i verkligheten mot belöning är att jag långsamt (provisionslön!) berättar att nej, det är emot företagspolicyt att ens diskutera det, jag är inte intresserad, tyvärr, men du låter riktigt härlig. Om du frågar en gång till, får du samma svar, fast ännu långsammare. Jag minns egentligen inte om arbetsgivarna har något policy mot sådant, men jag känner på mig att de inte vill ha någonting med koppleri att göra. Koppleri är olagligt. Sexköp är olagligt. Att ge mig ditt telefonnummer för att jag ska kunna ringa dig när jag har bestämt mig är bara korkat.
  • Precis som i fallet med vanligt sex är det en fördel om
  • du vet vad du vill och berättar om det
    . For mutual pleasure, lixom. Det finns med största sannolikhet en funktion som låter dig spela in dina önskemål så att tjejen får höra dem i förväg. Hint: utnyttja den. Sluta fråga mig vad jag tycker om, jag "tycker om" det du tycker om. Berätta först vad du gillar, och sedan kan jag fabricera någonting efter det. Frågar du mig först får du någonting diplomatiskt om "lite allt möjligt å så". Någon gång kommer jag att förlora behärskningen och säga att jag allra mest tänder på kunder som i flera timmar låter mig lyssna på ljudet av hur de runkar, samtidigt som jag läser en bok eller lagar lunch eller nåt.
  • Förra punkten är särskilt betydelsefull i fallet med
  • kunder som vill att
    jag ska snacka. Jag är telefonhora, inte telefontelepat. Om du inte berättar vad du gillar får du en PhPh som yrar om slicka-suga-rida™ och då och då kommer på att hon ska låta engagerad och stönar lite lätt. Om du berättar om vad du tänder på, får du höra din fantasi med personliga utbroderingar från min sida. Det är dina tjugo spänn i minuten, vill du ha valuta för pengarna eller vill du hellre prata med vår automatiska kopplingstjänst?

  • Snacka gärna lite efteråt
    (men undvik att fråga om jag vill göra det där vi just pratade om IRL). Önska mig godnatt.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home