Wednesday, April 18, 2007

Om totalt knullad och andra trevliga saker.


Jag säger det i typ vart tredje inlägg, men det blir inte mindre sant för det: jag tycker att sex och språk är galet intressanta ämnen. Och tillsammans.. Ojojoj! Därför rekommenderar jag sidan Fina Brudar. Det var länge sedan jag var med om någonting så fantastiskt. Jag är inte riktigt ironisk nu, jag tycker faktiskt sättet den är skriven på är galet fascinerande.

Exempel A:

Blonda bruden Cassi Young är en jävla fin läckerbit..

Tror dom flesta av er killar skulle villja knulla henne ordentlig och länge och smaka lite på hennes tuttar..

Hennes kropp är helt otroligt vacker och tänder fan vilken kille som helst..

Visst fan är den här blonden hur vacker som helst

[bild]

Hon är ju skitsnygg ju… Tänk er att ha lite roligt med henne i sängen..

Jag kan ju lova att hon inte behöver fråga 2 ggr om vi skall ha sex.

Kolla bara in hennes snygga stjärt… Snacka om knullvänlig

[bild]

Hon har ju inte bara en snygg rumpa, utan helt jävla fina tuttar..

Cassi har verkligen tuttar som man vill suga och spruta på…

[bild]

Ja vad säger ni, gillar ni dom ? klart ni gör..

Ni sitter fan med kuken i handen redan och drar som fan..

Allt för att få titta på henne och fantisera över att spruta på dom tuttarna.

Cassi har en helt underbar kropp allså, hennes rakade fitta gör iaf mig kåt..

[bild]

Hur många av er skulle in vilja knulla den här lilla godbiten en hel natt

Tänk er bara att köra in eran kuk i hennes tighta lilla blöta fitthål.

Och när det är dags att “komma” bara ta ur kuken och spruta på hennes små tuttar.

Cassi är bara en av dom fina brudarna du hittar på Blue Fantasies

BLUE FANTASIES ÄR EN AV VÄRLDENS BÄSTA SIDOR NÄR DET GÄLLER “BABES”

Så ta nu en titt och se vilka mer kåta fina brudar dom har att erbjuda er..

Exempel B:


Evelyn Lory är en kåt liten ung tjej från “Czech Republic”

[bild]

Dom där tuttarna gör mig galen, fan så snygga dom är allså…

Hennes kropp är det inget fel på heller..

[bild]

Evelyn knullar inte bara kåta killar.

Hon gillar även att slicka fitta på sin tjejkompis Silvia Saint

Kolla in hennes egna sida, med mer fräcka bilder…

Exempel C:

Maria är verkligen en underbar tjej, hon är ny i branchen.

Då vi har ett bra samarbete med vissa sponsorer, så kan vi komma över sådant här.

Maria har inte visats på Internet innan, så ni blir bland dom första som får se henne.

Och hon är otroligt läcker med sin fina kropp och perfekta tuttar.

[bild]

Ja vad säger ni om den här lilla goa tonårstjejen.. Vill ni se henne naken ?

Klart ni vill det era kåtbockar…

Vi tar och kollar in hennes fina tuttar som man verkligen vill leka med.

[bild]

Det där kallar jag fina tuttar, tänk att få leka och gosa med..

Sen en nyrakad fitta på henne, så är ju natten räddad..

[bild]

Fy fan allså, skulle mer än gärna ha sex med den tjejen en hel natt.

Hon skulle få rida köttpåle tills hennes lilla fitta bara svullna upp och inte klara mer.

Samt så har ju maria en jävligt snygg rumpa, så lite analsex och doggystyle vore ju inte fel.

[bild]

Tror inte jag är ensam att vilja knulla den här bruden..

Kan tänka mig att många av er redan har tagit fram kuken och dragit lite i den.

Vi tar sista bilden med på den här lilla godingen.. man får ju bara inte nog.

[bild]

Vill ni se den här fina bruden suga kuk och bli totalt knullad och andra trevliga saker.

Ta då och besöka en av dom bästa Teen sidorna på nätet. Teen Girls

Teen Girls har otroligt många fina brudar. som gör att för att få kuk i sig.

Ta nu kuken i ena handen och trippa iväg till Teen Girls och runka av dig lite


Ja vad säger ni era kåtbockar.

Tror inte jag är ensam om att tycka den här sidan är helläcker.

Så ta era kukar eller fittor eller vad ni nu har och dra till den där bloggen.

De här texterna och många andra trevliga beskrivningar av godingar och brudar och bejbs.

Det blir bäst om det är mycket på en gång så man verkligen kommer in i rytmen.

Fuckin' poetry, man!

Och glöm inte att kolla in kommentarerna.

Eller vad folk önskar.


FÖR ÖVRIGT

1) Glöm inte teaterprylen!

2) Glöm inte tävlingen!

3) För några dagar sedan var klockan mycket och jag kom in i en diskussion om sexiga damer i reklam. Det jag skrev var uppenbarligen inte helt genomdåligt, för Johanna citerade. De som vill se ett exempel vad det är jag är så less på kan se den där Vicksreklamen som går på TV. Vad gör en sexuellt plaskande kvinnan i reklamen för halsfuckingtabletter?
Om någon har bilder på män som porträtteras på samma sätt som kvinnor ofta gör (halvslutna ögon, halvöppen glansig mun, stirrande in i kameran och förföriska) får hn jättegärna maila mig eller så.

Labels: , ,

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fina tjejer gör det – dagsens sanning.

8:31 AM  
Blogger johanna said...

gör vad då? fina hurdå?

11:52 AM  
Blogger David said...

"- REKLAM ANNONS - JAG VILL SE PORRFILMER NU"

lol

1:32 PM  
Blogger David said...

Om gaygrejer räknas tycker jag att http://img67.imageshack.us/img67/9498/out01kv1.jpg inte var helt dum... Jag är förmodligen sämst på bildspråk och sånt så de är säkert jättemaskulina men jaja.
Haha bildens sauce var på http://www.boycottford.com , fatta kul sida! Sånt man lever för.

1:46 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Gör: blir knullade och andra trevliga saker
Fina: men det stååår ju på sajten att de är det (utom feta tonåringar)

David: Eller hur!

1:46 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

David igen: mmm, now we're talking! Bög går hur bra som helst, och de får gärna vara väna skolpojkar.
Ford. Vafan?

1:50 PM  
Blogger David said...

Haha shit alltså.

Först var wall of text TL;DR.

Men sen läste jag den!

Ni kan tänka er att jag skrattade.

Han verkar vara rätt intresserat av sina läsares köttpålar med, jämställt och fint.

- REKLAM ANNONS - JAG VILL HANDLA HOS SANDBERGS EROTISKA SHOP

xD

3:31 PM  
Blogger M said...

Den är ju helt fantastisk! Det måste vara meningen att jargonen ska påminna om den "män emellan", med alla talspårkliga uttryck och frågor och referenser till att runka...

Porrsidor är roliga. Eller, tja, jag ser ju mest länkar från Dennis Coopers blogg (http://denniscooper-theweaklings.blogspot.com/) och då är det typ "YOUNG RUSSIAN GUY GETS FUCKED" eller fake snuff med beskrivningar som "Will the Dead Boys Club escape? ... or will their homo-erotic death fantasies become reality?'"

12:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tänkte bara säga att jag gillar din blogg. Du verkar smart och du skriver bra, och dina kommentarer till Blogge när du inte håller med honom är ibland riktigt underhållande. :)

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej PhonePhucker!

Jättegrattis till din kommande bok! Jag är själv en gammal telefonsexveteran, och ska absolut köpa den!!!

Du efterlyste trånande män på bild? Jag med! Så jag har lagt upp några på min hemsida:
http://www.sexstory.se/fotogallerimaskulint.html

http://www.sexstory.se/fotogallerimanligt.html

Lycka till med boken och studierna!

Kram / Mia

8:53 AM  

Post a Comment

<< Home