Monday, March 05, 2007

Lovesounds


Att jobba med rinnig näsa är ett helvete. Tre minuter in på samtalet fylls näsan med snor och jag får ett nasalt uttal som egentligen borde vara min dialekt by birth, men inte är det normalt. Sedan börjar det rinna ut. Att snyta sig utan en mute-knapp är självmord. Att torka upp allt betyder att man måste göra småavbrott jätteofta, alternativt prassla med en meter hushållspapper rakt framför luren.

Men jag kom på en fantastisk grej som borde väga upp för obekvämligheterna. Det borde funka utmärkt att fejka fittljud genom att trycka på ena näsvingen jättesnabbt, alternativt fingerknulla sig i näsan om man vill get down and dirty. Men nääähej, plötsligt vill ingen höra min kååta fitta. U don't know what U missin'.

Labels:

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha! Suveränt! Jag har faktiskt pratat med en gubbe med snorfetisch..

11:40 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

DU LEVER!

1:55 PM  
Blogger Cygnus said...

Ha det funkar! (är förkyld och var sjävklar tvungen att prova göra fitt-ljud) =)

12:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha.. man kommer långt med god fantasi.

Om jag har telefonsex någongång och känner mig lite uttråkad ska jag testa det.

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dir T Masing tycker att fittan ska vara tyst som en mus.

the dirt

10:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hm, jag har "taggat" dig! :)

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vafan!
Det är jag som är anonym, var inte meningen faktiskt! Skulle ju bara klistra in länken här!
http://michis.blogg.se/1173301528_jag_blev_faktiskt_utm.html

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Och det gick inte det heller nä.
Men jaja, det står mer på min blogg hur som helst? :)

1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

TVÅ SAKER: 1) Skaffa en telefon med muteknapp, kvinna! Jag fattar inte hur du klarar dig!
2) Jag fick just ett samtal från ett ASS som ba "VAAAR ÄRLIIIIIIG" och vägrade godta min ålder. Han var jätteotrevlig. Jag är på SCHEISSE-HUMÖRET nu tack vare det. :(

5:13 PM  
Blogger inanna said...

Skriv oftare bitte.

10:55 PM  
Blogger rolfner said...

Fan i helvete. Sjätte förkylningen nu, sen oktober. Sög av exet häromsistens och höll på att jävla kvävas...

A, fast nu blev det inget bra... när jag skriver min adress så kommer ingen till min sida, det står bara att jag inte finns. Fast det gör jag kanske inte...

www.rolfner.se

6:11 PM  

Post a Comment

<< Home