Saturday, October 14, 2006

If you were faced with him in all his glory


Fortfarande inte det där långa oldschool-inlägget. Bara en liten crossover.

1) Ni som har läst den här bloggen i mer än fem minuter vet att mina kunder älskar att berätta hur ståtliga deras penisar är. Om ni inte kände till det tidigare - nu vet ni. Det har till exempel flera gånger hänt att folk sagt till mig att deras kukar var 19 cm i omkrets.
Grundskolematte (vid approximering av tvärsnittet till en cirkel) ger: Omkrets = diametern * π => diametern = omkrets / π => nitton centimeter delat med drygt tre blir cirka sex. Centimeter. Vet ni hur mycket sex centimeter är? En Ramlösa-flaska på 50 cl är 21 cm i omkrets där den är som bredast. Huvudomkretsen på nyfödda verkar ligga runt 35 cm. Dra slutsatser.

2) Ni som läst den här bloggen från the start minns kanske att jag skrivit att teletorskar har en tendens att överanvända ordet härlig(t). Det har jag inte skrivit lika mycket om som om kukstorlekar, men ordet tjatas ut lika mycket som 20 centimeter. Härligt är nog den enda arbetsskadan jag fått som kan relateras direkt till jobbet. Jag har jättesvårt för ordet när det används i andra sammanhang. Mina kompisar vet om det och ömsom undviker ordet ömsom retar mig. Som sig bör.

1 + 2 = ...

Vad är det för jäkla stil att referera till sitt könsorgan som "min hääärliga kuk"?!?!

Labels: ,

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kanske man ska säga "trevlig" istället?
"- Vill damen ta en titt på min trevliga kuk?"

Och angående det där med kukstorlekar. Om man verkligen har en kuk med en omkrets på 19 cm, då svimmar man förmodligen varje gång man får erektion. För en 19 cm tjock balle lär behöva en _heeel deeel_ blod.

Härligt att få det sagt :-)

5:41 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Pfft, jag blir av med flera LITER blod när jag har mens, och inte svimmar jag av det. =)

9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är mer allergisk mot ordet "mysigt". "Ska vi ha det lite mysigt du och jag"... Blä.

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://blogg.aftonbladet.se/3377/

intressant blogg... om baksidan av ditt jobb...

6:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sexmissbruk och telefonsex, som jobb?
Sluta dra grova paraleller som ändå ingen fattar.
Jag älskar denna blogg!

5:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Om du inte fatta paralellen mellan telesex och sex och kärleksberoende är du ändå bra PUCKAD!! Du tror inte en som är just sex och kärleksberoende kan kanske vara beroende av telesex?? Sen var det ju inte som jag ser det en sågning av bloggen!

4:44 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Anonym och anonym, sluta genast bråka! Naturligtvis är sexmissbruk relevant till mitt jobb, jag tänkte faktiskt skriva om det nån gång. Men det finns ingen anledning att förolämpa folk med versaler.

1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ber om ursäkt! Men blev irriterad, ska inte upprepas...

Tycker det är en bra tanke för dig skriva sex beroende!

Tack för ditt svar.

1:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hääärligt inlägg

4:24 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Hotness:
:P

2:28 AM  

Post a Comment

<< Home