Monday, March 27, 2006

Äpple, tack!


En gång hade jag en kund som ville att jag skulle vara hans skolfröken. Det var kul. Men jag kan börja med uppläxning även om ingen bett mig om det. Framför allt när det kommer till mina stora intressen: sex och språk.

SEX

Jag har aldrig förstått mig på porrmotståndarna som har "ungdomarna lär sig allt om sex från porren" som huvudargument. Ja, porr är inte instruktionsfilm, är det någonting nytt? Självklart kan porr förkläs till sexundervisning, och självklart kan sexualupplyssningsfilm ses som porr (Kärlekens språk, någon?), men oftast så är porr just underhållning. Om man bekymrar sig över att ungarna lär sig allt de kan om analsex från porrfilm borde man kanske ägna sig åt att kämpa för mer och bättre sexualupplysning. Fuck Orgy 11 är lika mycket knullmanual som Tom & Jerry är instruktion i konflikthantering och fysiklagar.

Jag tycker egentligen inte att fantasier ska behöva vara så värst realistiska. Men på något sätt är det mer okej med mig om fantasin är heltåtskogen galen och går ut på att alla tjejer gillar att bli våldtagna, än om fantasin är anatomiskt inkorrekt. Graden av inkorrekthet spelar naturligtvis in, det är lugnt om killen vill att jag ska ta en elefantkuk i näsborren, men ve den som inte kan hitta klittan på under två sekunder!

Det är någon konstig ansvarskänsla som spökar när jag ska prata realistiskt. Tänk om kunderna får för sig att om en Riktig Kvinna sa till dem att det är skönt att bli brutalt knullad i rumpan utan uppvärmning, så är det det? Tänk om de sedan spräcker någon? Är det mitt ansvar då?

Jag gör i alla fall mitt bästa för att undvika desinformation.
Jag stönar "Analsex"
Jag stönar "Jag ääääälskar analsex".
Jag stönar "Om killen gör det rätt".
Jag fortsätter med ingående beskrivningar av hur man bäst förbereder ringmuskeln för passage av den Gigantiska Kuken. Glidmedel. Låt tjejen få orgasm först (helst flera). Fingrar. Tunga. Glidmedel!
Jag berättar om att första gången jag hade analsex var det med en kille som bara körde in den, och då gjorde det bara ont. Sen blev jag ihop med en annan kille som visste hur man gör en rumpa medgörlig, och vips så var jag en tonårig analslyna.
Under knullet ser jag till att påpeka att både kuken och stjärthålet är kladdiga av saliv, fittsaft eller tidigare framsprutad sperma.

Många kunder håller med och berättar att de alltid ser till att fingra och slicka och glidmedla och förbereda. Min propaganda kanske är helt onödig, men det känns bättre efteråt. Om torsken ändå påstår sig köra in sin snustorra kuk i min lika torra stjärt, skriker jag som en stucken gris. Visserligen tänder de på det, men jag har i alla fall gjort mitt för realismen.

En av de sluga pedofilerna frågade mig en gång när jag började onanera. Smart drag, han frågade ju femtonåringen, så hur man än gjode skulle det inte ens vara barely legal, utan helt underårigt. Jag sade att jag var typ tolv. Torsken frågade natuligtvis hur jag gjorde när jag låg där med hårlösa fitta och snå knoppar till bröst. Jag svarade kortfattat att jag mest pillade på klittan. Min tålamodsmätare blinkade rött, och han tömde den helt med sin nästa fråga.
"När började du onanera på riktigt?"
Jag förstod faktiskt inte vad han menade först.
"Alltså, när började du stoppa in fingrar?"

Jag är ingen stor fan av Anne Koedt, men hon skulle nog blir tårögd av stolthet om hon hörde snabbföreläsningen i klitoris- och tjejonanikunskap som peddotorsken fick av PhPh. På riktigt, ditt penetrationsfixerade pedofilsvin!? PÅ RIKTIGT!?


SPRÅK

Alla har vi våra turn-on-and-offs. Jag har till exempel en stor sexualdarwinistisk hangup på att min potentiella kopulationskamrat ska kunna uttrycka sig i tal och skrift. Jag tänder inte på alla som kan sätta ihop en fullständig mening (med bisatser!!!), men jag blir direkt och irreversibelt sexuellt repellerad av människor som inte klarar av det. Även om jag först tyckte att de var heta.

Det kanske är därför som jag blir irriterad när kunden på förfrågan "Berätta hur du slickar mig" svarar "eeeh, sådär riktigt ordentligt".

Mer eller mindre omedvetet börjar jag dressera sådana individer. Ställer ledande frågor. Uppmanar dem att fortsätta mina påbörjade meningar. Beordrar dem att snacka, om de är undergivna; ge mästarinnan poetisk cunnilungus, annars jävlar! Mmm, hur smakar fittan, berätta!? Hur känns det att ha min heta mun runt din påle? Hur vill du att jag ska knulla dig?

Naturligtvis får jag inte tillgodoräkna telefonprostitutionen om jag skulle fått för mig att jobba som lågstadielärarinna, men nog är jag duktig på att få dagens ungdom att utveckla sina språkfärdigheter.


Nåja. De flesta kunder har faktiskt koll på flickbitar och berättar utförligt hur de slickar på klittan. Och idag hade jag faktiskt en kund som sade "begeistrad". Det är inte så illa som man vill tro. Men det vore förstås trevligt med ett äpple.

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Måste bara säga att du gör den bästa bloggen i Sverige.
Folk har missupfattat det här med bloggar. Det handlar inte om att redovisa sin tråkiga vardag; vad man åt till frukost, varför filmen som ligger etta på biotoppen är så bra eller att man precis köpt en ny mobil för fem papp.
Du har fattat det här. Du är säkert inte så speciell som du låter, men när du skriver, satan, du klar. Du vet vad du snackar om, du beskriver intressant. Du har ett sätt att låta självklar på, att beskriva sex och män med en väl gömd respekt; du låter erfarenheten snacka åt dig.
Jag tycker om det här.
Och tro mig, det är inte ofta jag skickar sånna här kommentarer.
Kommer fortsätta följa det här. Länge.

12:33 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Ibland blir man riktigt glad. Typ när man får en lång och positiv kommentar. Jag tyckte särskilt mycket om "du är säkert inte så speciell som du låter". Det har jag försökt förklara för många bekanta genom åren, men de vägrar tro det tills de inser det själva och blir besvikna. Pfft. Och jag gillade "väl gömd respekt" =)
Läs vidare! Jag lär jobba med det här ett tag till.

5:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha, det känner jag igen. vissa människor i min närhet vägrar envist att tro på att jag är ungefär som alla andra också, trots att jag försökt banka in det i dem hur länge som helst. I mitt fall är det iofs mera att de ser vissa positiva sidor av mig och tror jag är ett helgon, bara för att jag bryr mig och visar lite mer medkänsla än de flesta andra... men det är samma princip! Vissa borde inse att på sätt och vis är alla människor rätt komplexa (och på samma gång väldigt enkla)... det handlar bara om att lära känna sig själv och hitta de rätta orden att uttrycka sig med. :)

5:48 PM  

Post a Comment

<< Home