Monday, March 27, 2006

... some of them want to be abused.

Med denna överraskande rubrik inleder PhPh den avslutande delen i Dominanstrilogin. PhPh hoppas innerligt att blogger ska ge fan i att lagga den här gången. I förra inlägget tog det tio sekunder att bara markera ett ord. Sadism från Bloggers sida?

Tillbaka till mina fårskallar. Jag sitter och sköter mitt. Plötsligt ringer telefonen och en mansröst upplyser mig om att han vill ha en dominant kvinna, eller tjej. Torsken tror nu att han har fullgjort sitt upplysningsuppdrag och kan luta tillbaka och ta emot mina utstuderade förolämpningar. Helvete heller att han kan. Hur tror torsken att jag ska veta åt vilket håll hans personliga uppfattning om dominas lutar? Det kan vara vad som helst, från att jag rider honom till att jag knullar honom i munnen med klacken på mina hööööga svarta lackstövlar, till att han lagar frukost åt mig. Så jag frågar: nutidsdominans eller fantasi? Smärta eller inte? Verbal förnedring eller inte? Kunden mumlar någonting och vi kör igång.


I MIN FANTASII RULLAR VI RUNT BLAND MJUKA KUDDAR!
Dominansspel i imaginära landskap.

Fall 1: "Rida är dominantigt, då är ju kvinnan överst"

Man pratar mycket om pressen som unga tjejer upplever i sängen, men man glömmer ofta att det är killarna som förväntas stå för beslutfattandet och action i en sexakt. Inte underligt att många män drömmer om att få "ligga på rygg och sära på benen". Att de kallar det för dominans är ganska intressant, jag tvivlar på att de skulle kalla det omvända (dvs det "normala", att mannen sprattlar och kvinnan slappar) för dominanslek.

Fall 2a: "Hon: kortsett, lackstövlar. Han: koppel."

Hederligt dominansrollspel. Lite smisk. Lite munknull med stöveln. Lite analplugg. Lite verbal förnedring. Man får gå på magkänsla: om kunden gillar smärta blir det örfilar och bröstklämmor. Om kunden gillar förnedring får han krypa runt på alla fyra. Om kunden gilar analt är det lavemang och leksaker. Ibland gillar kunden att vara lite feminiserad (oooh, genusporr!) och då är det stayups och "sug löskuken som en duktig liten flicka".

Fall 2b: "Hon: kronprinsessa. Han: serviceinriktad"

Minns ni förra inlägget, när jag skrev att när män ville dominera handlade det ytterst sällan om rena fetischer och ofta om handlingar med omedelbar sexuell anknytning? Det här är raka motsatsen. Strunt i knulla och naket, det är distillerad undergivenhet som gäller. Dessa exempel är inte enskilda psykfall, om ni nu trodde det, utan faktiskt ganska representativa psykfall.

1. Betjänt

Spelet går ut på att jag är en bortskämd liten brat som gillar att shoppa, shoppa och få min betjänt att göra saker. Till exempel koka kaffe åt mig. När han kommer med kaffet, skäller jag ut honom för att det är svart. När han kommer med mjölk gnäller jag på att han inte tog med socker. När han kommer med sockret klagar jag på att kaffet har kallnat. När han kommer med nytt kaffe, dricker jag två klunkar (svart), slänger resten i ansiktet på honom och förväntar mig att han tackar. Om betjänten är duktig, kan han få snöra mina skor.

2. Hund

Rulla runt! Ät hundgodis! Sitt under bordet på mina tjejmiddagar! Bli sparkad om du inte är en fin vovve! Och framför allt: SKÄLL SOM EN HUND, BITCH! Dessa roliga torskar kan man lära många konster. Till exempel att räkna.

PhPh: Hur mycket blir ett plus två?
TT: Voff voff voff!
PhPh: Duuuktig vovve! Hur mycket blir fem minus tre?
TT: Voff voff!
PhPh: Duuuuktig vovve! Och hur mycket blir ett minus fyra?
TT: Voff voff voff!
PhPh: Hell no, biyatch! SPARK! SPARK! Kyaaah!

Ja, så kul kan jag ha på jobbet.


RIGHT HERE RIGHT NOW
MY HEART, MY HEART BELONGS TO YOU!
Realtidsförnedring.

Fall 3: "Backhand! Fortare! Piruett!"

I vissa fall kan min dominans handla om att jag ska säga till kunden vad han ska göra just NU! Jag kollar läget och kundens tillgång till leksaker och glidmedel (samt hur många händer han har till förfogan), och sedan kör jag igång. När pojkvännen hör det kan han vifta med handen och se lite konfunderad ut över mina runkstruktioner, men de funkar bevisligen. Om killen är analt lagd får han köra in fingrar eller leksaker. När kunden är nära att komma säger jag åt honom att avbryta ett tag.
Även här kan man stöta på överraskningar. En torsk frågade om han skulle spola huvudet i tialetten. "Visst" sa jag och fick njuta av tjugo sekunders vattenljud. Bra torsk! Pisces natare oportet, som jag brukar säga.

Fall 4: "Arton centimeter?! Den är ju lika stor som en normal NÄSA!"

Realtidens motsvarighet till 2a, med en twist. Det finns nämligen bara ett sätt att kränka en sån där kund på: berätta hur han aldrig kommer att få mig. För att jag tycker om stora penisar och inte den där daggmasken du har mellan benen, ska du fiska, eller?
Det här är väldigt vanligt.
Och rätt kul.
Förutom den där gången som jag precis skulle logga ut mitt i natten, men gjorde misstaget att ta det där sista samtalet. Jag smädade killens snoppis i över en timme. Pojkvännen somnade i soffan.

Killarna som vill ha sådan behandling, vill gärna att jag ska blanda föraktfulla stön om hur jag skulle SPY om en kille hade liten kuk (under 2o cm) med verklighetsskildringar av mina bekantskap med riktigt välutrustade killar. Där kan man lika gärna hoppa över inledningen, krescendot och allt vad dramaturgi heter och koncentrera sig på attrubut som gigantisk, ådrig, tjock som min arm och så jävla mycket större än din. Det är också viktigt att påminna torsken om att jag är för fin för honom. Torsken tycker om att inte kunna få en superkåt fjortis med magisk fitta som är trång som ett nålsöga, men kan rymma en kamel.

SLUTKLÄM

Jag vet inte riktigt om det finns någonting genusvetenskapligt eller på annat sätt analytiskt som jag inte redan har integrerat i texten. Jo, förresten. De undergivna torskarna är ofta de mest dominanta. De vet precis hur de vill att jag ska förnedra dem och blir sura när jag inte lyckas med att läsa deras tankar. När de är bra låter de mig vara kreativ och göra ett riktigt bra jobb. När det är som värst dödar de allt vad PhPhs inflytande heter. Lite paradoxalt, sådär.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home