Tuesday, January 10, 2006

I don't want no one minute man / Material girl

Jag har aldrig varit en hängiven hatare av män som kommer "för tidigt". Dels har det alltid känts som om det fanns andra (och bättre) sätt att tillfredställa mig än att förflytta en kuk i min fitta i 180 bpm. Dels har jag aldrig haft en älskare som ständigt kom inom en tidsperiod i storleksordning tiotals sekunder efter att det vaginala samlaget satte igång. Jag brukar till och med se tidiga sprut från den ljusa sidan: killen har det skönt och kommer förmodligen att vara redo för en ny omgång inom en överskådlig framtid.

Men nu har jag börjat tycka illa om orgasmkonstens mikrovågsugnar. Jag får provisionslön. Jag struntar i att det kostar dem tjugo spänn i minuten, en riktig man ska kunna runka i minst en halvtimme innan han sprutar! Är du en karl eller är du ett shinkansentåg? Vill du vara en turborunkare och slänga på luren i örat på mig, eller vill du vara en gentleman och låta en ung kvinna vara ekonomiskt oberoende?

Valet är ditt.

När jag höll på att korra inlägget fick jag ett samtal från Ironiministeriet. Det tog kunden över 20 minuter att komma, men han hörde till kunddelmängderna tråkig och pratar tyst. Det motsäger i och för sig inte det jag skrev där uppe; riktiga gentlemän är mer spännande än mammas balkongodlingar och get utslag på en normal decibellmätare. Det gällde inte den här kunden.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home