Saturday, December 30, 2006

Gott nytt år!


Av någon anledning blir mina kunder riktigt förvånade när jag kör med säsongsanpassade avskedsfraser. Typ:

PhPh: God jul!
TT:
...eh? va? ah... God jul!


Hallå, röstglädjeflickor bor inte i en tidsisolerad bur, vi har också nytt år och saker! Jag förstår uppriktigt inte varför de blir så förskräckta när jag önskar dem en god jul dagen innan julafton.

-------------------

En av mina favoritfraser som torskar säger är ett litet skämt som många drar i rollspel med unga flickor som ska bli straffknullade.

PhPh: piiiiiiiip jag är oskuld piiiiiiiip
TT:
Inte länge till!

------------------

Slutligen.
GOTT NYTT ÅR!

Jag har bloggat i över ett år nu. Jag har fortfarande ett och annat att säga.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger ZioN And The Space Cowboys said...

jag började läsa din blogg klockan 9.46, precis hemkommen från jobbet och sitter fortfarande. Du har ett otroligt underhållande och målande språk som gör detta tabubelagda ämnet helt fashinerande. Du är ju nästan som sveriges motsvarighet till Carrie Bradshaw! skriv en bok vetja=)!

3:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gott nytt själv, och tack för en bra blogg. Lite tätare inlägg skulle uppskattas. Du är nu även länkad på min #2. www.sinner.se

// Pash

7:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

En jäkla tur att du fortfarande har mycket kvar att säga! Gott Nytt År! :)

2:32 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Zion:
Du läste alltså mitt blogg på jobbet? FY på dig! =)

Pash:
Jag jobbar/pluggar typ dubbel heltid, men visst, det kommer fler inlägg. Läs om de gamla under tiden? =)
Tack för länken!

David:
Yay!

Michis:
Gott nytt år! Jag ska nog hitta på nåt mer att skriva... hehe.

6:13 AM  

Post a Comment

<< Home