Friday, August 31, 2007

Klart boken ska ha en releasefest

Som noobs på bokutgivning har vi fördomar om att releasefester är inavlade mingeltillställningar där man dricker vin och äter snittar på nåt hippt cleant ställe, och så klart ska vi vara coolare än så. Vi ska ha PAAAARTY!
Här är allt ni behöver veta. Om inte, fråga.
  • 19 september, klockan 21:00-03:00!
  • Soft Kök & Bar!
  • Fri entré!
  • Musiken sköts av Bad Boy HJCalle Sunshine, samt hemliga DJs (läs: vi vet inte vilka än)!
  • Boken kommer finnas att köpa till förmånligt pris och en dag före det officiella släppet!
  • Alla inblandade kommer finnas på plats, ifall du vill ha boken signerad!
  • Vi har inga officiella band till MTV, men klart vi stödjer Kiss for climate!
Öööh....
  • PARTY HARD!

Labels:

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

YIPEEE!!!

7:58 AM  
Blogger Cicci said...

alla inblandade?... ;)

8:40 AM  
Anonymous Ola He said...

Trevligt. Synd att det är min pankaste månad sedan depressionen 1929. Hur mycket är ett "förmånligt pris"?

1:01 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Jag vet inte riktigt det där med förmånligt pris. Folk förhandlar fortfarande. Om förmånarna. Nts.

1:58 AM  
Anonymous Linnea said...

Jag fattar inte riktigt grejen med Kiss for climate... Vem är det som donerar pengarna egentligen? Är det tänkt att man själv ska donera dem efter att man laddat upp sitt foto?

12:08 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Vi hånglar, folket bakom webbsidan donerar. Alla blir glada!

12:52 PM  
Blogger inanna said...

Åldersgräns?

2:21 PM  
Blogger Tanja Suhinina said...

18. År. =)

5:29 AM  
Blogger inanna said...

Fan. Då kommer inte jag in. Du var bra i Metro i morse. Grattis. Jag ska iaf köpa boken.

11:39 AM  
Anonymous Ola He said...

Det VAR ju trevligt. :-) Jag gick tidigt, men ett par öl, lite musik och en dubbelsignerad bok för ett rent skampris är inte illa! Ej heller ynnesten att få hälsa på både Tanja och Elin IRL. Hoppas det blev ett lyckat och sent partaj för er.

Har läst halva boken och är positivt överraskad trots rätt höga förväntningar. Dina bloggar har alltid varit både roliga och intressanta att läsa, men att du var en sån berättare och ordekvilibrist hade jag inte riktigt fattat innan.

Om du inte är helt less på medieuppmärksamheten, skulle jag vilja göra en intervju med dig till ett kulturprojekt som jag har tänkt att sjösätta i höst. Är PhonePhucker-mejlen bästa sättet att kontakta dig om sånt?


/ola he (alias "Ola på Serieteket")

2:20 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Hej, Ola!
Tack ^___^
phphsepost@gmail är bra för kontakt. Annars går det att ringa.

4:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Skulle vara oerhört tacksam om någon kunde tipsa mig om vart man vänder sig om man vill jobba som PP? Är det phonecafe som gäller? Ngn som vet ngt om timfötjänsten och hur anonymiteten behandlas (registreras man hos bolaget man arbetar för så är det ju inte helt anonymt, såvida datainspektionen inte har insyn..)

//A

1:00 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

A: Högst upp i högespalten står det vart man kan vända sig. Hinner ine besvara dina frågor, maila till phphsepost om du vill ha svar efter helgen!

5:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ni kan väl pröva http://www.datedirekt.se

7:03 AM  
Anonymous Svenskbok said...

Tänkte tipsa om provläsning av Phonephucker.

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilket företag jobbade du åt? Tänkte låta bli studielån och jobba hemifrån...

5:46 AM  
Blogger Tanja Suhinina said...

Anonym: Precis som jag skrev i en tidigare kommentar på det här inlägget - maila mig så kan vi snacka!

5:49 AM  
Blogger barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

2:50 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home